Office Management
Voor projecten waarvoor tijdelijk extra support op locatie nodig is of voor vervanging van de vaste assistent bij zwangerschapsverlof; een SAM Assistant is snel inzetbaar, pro-actief en weet hoe ze snel de werkzaamheden ‘eigen’ maakt. Als ondernemer pluk je daar snel de vruchten van en houd je tijd over om te focussen op de groei van je onderneming of grote lijnen van je project.
Bij tijdelijke afwezigheid van je vaste assistent ben je verzekerd van rust en continuïteit met een SAM Assistant.
Een SAM Assistant op locatie inzetten is al mogelijk vanaf één dagdeel per week. Wil je liever samenwerken met een Office Manager op afstand op structurele basis? Dan bieden de SAM pakketten onderaan deze pagina de oplossing.
SAM Assistants biedt de passende oplossing als je op zoek bent naar een:
- Office Manager
- Management Assistent
- Executive Assistant
- Project Assistent
- Secretaresse
Waarom SAM Assistants?
- Slimmer werken: er wordt altijd gekeken naar hoe het werk slimmer, efficiënter of effectiever kan worden gedaan, zodat je tijdswinst realiseert.
- Jouw schaap met vijf poten; de SAM Assistant maakt deel uit van een team met veel expertises. Voor extra expertise is er altijd wel een assistent in het team beschikbaar.
- Tech savvy; op de hoogte van online samenwerkingsmogelijkheden met verschillende tools en apps.
- Altijd een back up bij (langdurige) afwezigheid van de assistent voor continuïteit.
- Up-to-date in het vakgebied; de SAM Assistants zijn professionals in hun vakgebied en zijn vakinhoudelijk getraind.
- Betrouwbaar; een ondertekende geheimhoudingsverklaring en AVG proof beveiliging van jouw data.
Heb jij een tijdelijk vraagstuk voor een SAM Assistant op locatie, neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter in het contactformulier. Dan nemen wij met jou contact op.
Voor een paar uur per maand een office manager nodig?
Ben je een ondernemer en heb je behoefte aan een Office Manager, maar is in dienst nemen (nog) niet nodig, omdat je daarvoor niet structureel voldoende uren werk hebt of er bewust voor kiest met een flexibele schil te werken?
Voor ondernemers die circa 10 – 24 uur per maand ondersteuning van een Office Manager wensen, bieden wij een Virtual Assistant dienst aan in de vorm van drie pakketten:
Concrete voorbeelden van werkzaamheden die wij op afstand uit handen nemen:
- Structuur aanbrengen in processen en documenten
- Een effectieve to do list maken van je mailbox en deze bijhouden
- Organiseren van vergaderingen, diners en zakelijke reizen
- Praktische organisatie workshops & trainingen
- Administratieve werkzaamheden
Wil je weten hoe wij jou precies kunnen helpen aan meer tijd, structuur en overzicht? Dit maken we graag helder voor je in een gesprek.